Sa OSEĆANJIMA na TI
Program za razvoj emocionalne i socijalne inteligencije
Kako u mentalnom zdravlju dece, emocionalna inteligencija i socijalne veštine igraju ključnu ulogu, naš program se fokusira na kanalisanje emocija, promena u pubertetu, razvoju empatije, jačanju samopouzdanja i emocionalne svesti i ostalih tema koje će detetu omogućiti da bolje razume sebe i prihvati stvari oko sebe. Ponašanje ide iz osećanja. A osećanja ne možemo da biramo, ona se dese.
Šta to znači za dete?
Znanja stečena na radionicama pružaju deci alate i veštine za bolje upravljanje emocijama i stresom. Kroz igru, deca će naučiti kako da prepoznaju, prihvate i izraze svoja osećanja na zdrav način, što će im pomoći u izgradnji snažnih odnosa i boljoj komunikaciji sa vršnjacima ali i odraslima. Kroz specifično osmišljene aktivnosti i timsku igru,uloge i simulacije podstičemo decu da razvijaju empatiju prihvataju različitosti kod sebe i drugih bez osuđivanja. Time se jača njihova sposobnost rešavanja konflikata i izgradnje zdravih međuljudskih odnosa.
Program psiholoških radionica za decu traje 5/7 meseci, obuhvata četiri radionice svakog meseca, u trajanju do 90 minuta i održava se tokom cele školske godine.
Grupe se formiraju po uzrastu, za decu od I – VIII razreda.
Zbog specifičnog rada sa decom u malim grupama, molimo da popunite kontakt formu PRIJAVA , pozovete nas ili nam pišite na hello@ciceron.rs

Ciklus 1 – U KOŽI TINEJDŽERA
Pubertet. Odgovaramo na pitanja emotivnog razvoja u ranoj adolescenciji, promenama i problemima tinejdžera, šta ih čeka, šta se menja i kako da prihvate sebe i druge.
Ciklus 2 – UČIM KAKO DA UČIM
Obrazovanje. Kako da podstaknemo motivaciju za učenjem i školskim obavezama; koje su tehnike efikasnog učenja i kako da nam učenje ne padne teško a rezultati vidljivi.
Ciklus 3 – KOLIKO VREDIM I KOJIM PUTEM DA POĐEM?
Samopouzdanje. Nastavljamo sa osnaživanjem dece, samoprihvatanjem i preuzimanjem odgovornosti i donošenju odluka. Gradimo put i kakvi želimo da budemo. Sagledavamo kompetencije i interesovanja, naše prednosti ali i nedostatke.
Ciklus 4 – LJUTA SAM, PA ŠTA?
Emocije. Ok je da smo ljuti.. i besni…i uplašeni…i zbunjeni ali nije ok da zbog toga budemo agresivni ili povredjujemo ljude oko sebe. Vežbamo kako da upravljamo osećanjima, kakav je odnos naših misli i osećanja i šta će nam stres?
Ciklus 5 – UPS! U PROBLEMU SAM. I ŠTA ĆEMO SAD?
Mentalno zdravlje. Učimo veštine za suočavanje sa teškoćama, kako da razvijemo samopoštovanje i kako da se snađemo u situacijama kada nam je potrebna pomoć i podrška.
Ciklus 6 – KAKO DA BUDEM PRIJATELJ PO SVOM IZBORU?
Socijalni razvoj. Unapređujemo vršnjačke odnose, razlikujemo pozitivna i ona koja negativno utiču na nas. Učimo se važnosti otvorene komunikacije, izražavanja osećanja i JA govora. Biramo prava, iskrena prijateljstva koja ne zahtevaju ništa zauzvrat.
Pogledajte i naše sadržaje na BLOG stranici
PRIDRUŽI NAM SE!
